Αντί για πρόλογο…

Ο δρόμος του αναζητητή είναι μακρύς. Ξεκινάς δειλά-δειλά και ψάχνεις κάθε τι που υπόσχεται μια διέξοδο και μια απάντηση στα εσωτερικά ερωτήματα που όσο μεγαλώνεις γίνονται όλο και πιο πιεστικά. Γιατί δεν είμαι καλά?  Γιατί δεν έχω όσα επιθυμώ αν και προσπαθώ σκληρά?  Γιατί νοιώθω ότι η ζωή μου δεν έχει νόημα? Γιατί αρρωσταίνω συνέχεια? Γιατί είμαι μόνος/η? Και τόσα άλλα.   Υπάρχουν πολλοί στην ίδια θέση. Μα πού να τους βρεις… Τι να τους πρωτοπείς και τι να σου πρωτοαπαντήσουν…  Τα βιβλία σου δίνουν γνώση όμως δεν δίνουν όλες τις απαντήσεις και κυρίως δεν δίνουν άμεσες λύσεις.

Αυτός ο χώρος δημιουργήθηκε για να δώσει άμεσες λύσεις.  Τεχνικές που δουλεύουν αποτελεσματικά και δουλεύουν τώρα.  Όχι σε δύο εβδομάδες, δύο μήνες, δύο χρόνια κλπ.  Τώρα! Άμεσα! Είναι επίσης δωρεάν.  Αυτό είναι επίσης δυσεύρετο.  Οι «λύσεις» έχουν γίνει προϊόν προς πώληση και επομένως εμπόριο.

Προφανώς όσα αναφέρονται δεν τα έχω εφεύρει εγώ.  Μέσα όμως στα πολλά χρόνια της αναζήτησης έχω περάσει από πολλούς δασκάλους που ο καθένας έχει βάλει κάποια πετραδάκια στο ψηφιδωτό της σημερινής γνώσης. Δύο από τους δασκάλους μου θεωρώ ότι είναι Δάσκαλοι με το Δ κεφαλαίο.  Ο Δάσκαλος της αυτογνωσίας και των μεθόδων ενεργειακής ψυχολογίας και ο Δάσκαλος μου στο χώρο του Ρέικι.  Μέσα από τις πληροφορίες που υπάρχουν εδώ γίνονται προφανή και γνωστά και τα στοιχεία τους αν και οι ίδιοι δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα γι αυτή την πτυχή του θέματος αλλά μόνο για το τι μπορεί ο καθένας να αποκομίσει από τη γνώση τους.  Ελπίζω ο καθένας από τους φίλους και τους αναγνώστες αυτού του χώρου να μπορέσει να βρει τις δικές του απαντήσεις και όσοι δεν τα καταφέρουν μόνοι τους μπορούν να ρωτήσουν τους γράφοντες.  Να είστε πάντα καλά…

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑